PENCARIAN Sponsor : Last Giveaway 2013 @ dakwahmahabbah.blogspot.com


Assalamualaikum.

Ain nak cari sponsor untuk Last Giveaway 2013 @ dakwahmahabbah.blogspot.com iaitu last giveaway yang akan diadakan di blog ini untuk tahun 2013. Maaflah, tajuknya panjang, kite takde domain lagi. Hehe. Giveaway ini insyaallah akan diadakan direct selepas tamatnya Happy Giveaway By Ain Rahman.

Ok, Ain nak cari sponsor yang boleh sponsor ;
  • Barangan Pos [ Nyatakan berjumlah RM ]
  • Cash / Topup [ Minimum RM10 , Maximum RM100 ]
  • Boleh sponsor untuk 2 pemenang atau lebih sahaja
Untuk syarat pulak ; 
  • Limit 2 sahaja
  • Hanya follow blog & like fanpage sahaja
Details giveaway ; 
  • Akan diadakan pada 15 Disember 
  • Tamat pada 25 Disember
  • Giveaway tidak akan lebih daripada 20 hari
  • Tertakluk kepada terma & syarat
Kepada yang berminat nak sponsor, sila isi dan PM Ain di [FACEBOOK] ; 
  • Nama
  • No. Tel
  • Barang yang disponsor
  • Syarat kepada peserta
  • Link blog aktif
Insyaallah pencarian sponsor akan tamat pada 14 Disember jam 10 malam. Jika tidak mendapat sambutan, segalanya akan dibatalkan. Terima kasih atas kerjasama anda :]


3 comments:

Aja Mazlan (FAZ) said... [ REPLY TO COMMENT ]

assalamualaikum, wahh macam berminat jerr. hmm, nanti saya PM awak :)

✿HusnaZool✿ said... [ REPLY TO COMMENT ]

Husna dah pm utk jadi sponsor ^_^

Azah Rahaman said... [ REPLY TO COMMENT ]

Salam :) Saya nak sponsor tapi saya tak boleh add awak :) Serious, saya nak sponsor. Add saya boleh? Di facebook, ni akaun facebook saya : https://www.facebook.com/AzahRahaman