Bakal Pemenang Top Referral MiniHoli Giveaway By Ain Mfna

Assalamualaikum ! Peace ^^


Setakat ini , Top Referral berpihak kepada http://sitinurazwanizalife.blogspot.com/2013/06/miniholi-giveaway-by-ain-mfna.html [ 52 ] 

Korang yang lain tak nak jadi Top Referral ke ? Boleh pilih 2 hadiah tau , tak nak lagi !? 

Semua orang boleh jadi Top Referral , tinggal kena usaha sahaja :) 

Pengumuman

Giveaway tidak akan tamat selagi tak memcukupi 200 peserta ! 
Harap maklum :)



2 comments:

NZahirah said... [ REPLY TO COMMENT ]

yang ke tiga . hehe . :)

Anonymous said... [ REPLY TO COMMENT ]

Bagusssss sgt deh awak ni. Ada juga pemilihan untuk top referral. bg saya lebih elok pakai top referral ni sebabnya top referral ni lah yang bersungguh dlm join giveaway. Kalau yg random, diharapkan nasib je lah yek ! huhu... selamat berjaya !